Reklama v ČR a USA
Reklama je jeden z nejrozšířenějších prostředků komunikace mezi potencionálním zákazníkem a prodejcem určitého výrobku nebo poskytované služby. V poslední době se velmi rozšířila. Má vliv na všechny lidi na světě, i když někteří lidé tvrdí, že se reklamou ovlivnit nenechají. Je mnoho lidí, kteří vidí reklamu v televizi nebo ji slyší v radiu a druhý den už běží do obchodu a daný výrobek si koupí.
S rovnání reklamy v České republice a Spojených státech amerických je docela těžké. Každá země má svou zaběhnutou kulturu a tak se reklama v určitých rysech liší, ale ne mnoho. Jsou přece některé reklamy např. na Coca colu nebo mobilní telefony Nokia, které běží ve všech zemích a jsou úplně stejné, až na jazyk ve kterém jsou vysílány. A přece si mnoho lidí Coca colu nebo mobilní telefon Nokia kupují. Je to kvalitou a nebo je to reklamou? Nad touto otázkou je třeba se zamyslet. Podle mého názoru je to tím, že tato značka je na světě velmi známá a tak si lidé Coca colu kupují jenom podle značky, i když je mnoho podobných nápojů.
Myslím si že v ČR je televizní reklama až obtížná, kdo je ochotný dívat se na film a mít každých 25 minut reklamu, někdy už to lidem docela leze krkem ale musí to přežít a tak přepínají na různé další kanály a koukají co dávají tam, ale většinou je to stejné a to opět reklama. V USA je to ale jiné, nesetkala jsem se tam s reklamou ve filmu, což mě docela překvapilo a když jsem se ptala, tak mi bylo řečeno, že reklama ve filmech je „ zakázána“ protože ji lidé nemají rádi.
Myslím, že by se české televizní stanice měly zamyslet, jestli čeští lidé mají televizní reklamu rádi mezi seriály nebo filmy. Podle toho se pak přizpůsobit, buď reklamu v seriálu a filmu vysílat a nebo raději ji vynechat.