Komunikace mezi veřejností a soukromou vysokou školou – cvičení z komunikačních strategií
Komunikační strategie
Komunikace mezi veřejností a školou velmi důležitá. Bez kvalitní komunikace a včasné informovanosti veřejnosti si to v dnešní době není možno ani představit.
Důležité informace:
- Studijní obor
- Studijní program
- Forma studia: prezenční, UPPS, individuální
- Zajištění studia: převážně vysokoškolští docenti a profesoři
- Délka studia: 3 roky (6 semestrů)
- Zakončení studia: bakalářskou zkouškou
- Školné
- Přijímací zkoušky (termíny podání přihlášek a vykonání přijímacích zkoušek)
Aby mohla soukromá vysoká škola dobře fungovat, je třeba se zamyslet nad tím, zda školné, které si studenti platí je odpovídající tomu co se dozvědí. Mnoho studentů si vybírá soukromou vysokou školu, proto, že jsou na ni mnohem jednodušší a ne tak moc stresující přijímací zkoušky. Druhý a to významný faktor, proč si právě vybrat soukromou vysokou školu je přístup přednášejících, možnost domluvy a další výhody, které veřejné vysoké školy nemají.
Reklama:
- Internetové stránky a správce sítě
- Inzerce v odborném tisku a zlatých stránkách
- Tisková mluvčí školy
- Televizní reklama před podáním přihlášek
- Rozhlasová reklama